ریوالدو دسوزا با ورود به تهران در آستانه پیوستن به آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ریوالدو دسوزا، هافبک برزیلی مدنظر استقلالی‌ها که روز گذشته (شنبه) اعلام شد قرار است به استقلال بپیوندد، صبح امروز وارد تهران شده و قرار است مذاکراتی را با مسئولان استقلال داشته باشد.

همچنین استقلالی‌ها بعد از کش و قوس‌های فراوان ظاهرا با پروپیچ، مهاجم کروات صحبت‌هایی را کرده‌اند و احتمالا او هم در روزهای آینده به ایران می‌آید تا با استقلال مذاکراتش را انجام دهد.

آقای گل دو فصل اخیر لیگ آلبانی روز دوشنبه برای مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال وارد تهران خواهد شد.
به گزارش شفقناورزشی، مسئولان باشگاه استقلال برای تقویت خط هافبک و حمله خود دو بازیکن برزیلی و کروات را در نظر گرفته اند که هافبک برزیلی بامداد امروز وارد تهران شد.این بازیکن قرار است در مذاکراتش با باشگاه استقلال طی ۲۴ ساعت آینده پاسخ نهایی را بدهد.
همچنین با منتفی شدن حضور برونو سزار در استقلال پرویز مظلومی فیلم بازی‌های یک مهاجم اهل کرواسی را پسندید که این بازیکن هم روز دوشنبه وارد تهران خواهد شد.
«پرو پیچ» مهاجم اهل کرواسی که اصلیت او یوگوسلاو است سال گذشته در باشگاه «کوکسی»در سوپرلیگای آلبانی بازی کرده است.
این بازیکن با ۱۹۲ سانتیمتر یکی از بلند قامت ترین بازیکنان لیگ آلبانی بود و گلهای زیادی برای تیم خود به ثمر رساند. پرو پیچ در کارنامه خود بیش از ۲۰۰ گل باشگاهی دارد و گلزن‌ترین مهاجم تاریخ باشگاه‌های آلبانی است.
این بازیکن آقای گل دو فصل اخیر سوپرلیگای کشور آلبانی است و البته از تابستان ۲۰۰۰ تاکنون در ۱۱ باشگاه بازی کرده است.
پرو پیچ سابقه حضوری کوتاه مدت در باشگاه الفیصلی عربستان را هم دارد.
به گزارش فارس این بازیکن تنها در رده جوانان در تیم ملی کرواسی به میدان رفته است.