حاضر بودم مجانی برای پرسپولیس بازی کنم اما بیرونم کردند
به گزارش افکارخبر، محسن خلیلی یکی از مهاجمان پرسپولیس بود که نامش در تاریخ باشگاه سرخپوشان ثبت شده است. بگذریم که او جزو معدود بازیکنانی است که در یک لیگ در هر دو دربی رفت و برگشت گل زده. خلیلی هم اکنون در حال فرا گرفتن فوت و فن مربیگری و ورود به این عرصه است.



اظهارات خلیلی را در ادامه می خوانید:



* آقا محسن داری مربی می‌شوی؟

- سپهر حیدری از من کمک خواست و به همراه معمارزاده منصور و علیرضا محمد هفته‌ای سه جلسه کار می‌کنیم. در اصل هر کسی مربی اختصاصی است و ۲۰ و ۳۰ نفری که حضور دارند با آنها کار می‌کنیم تا اینکه به صورت جدی در کلاس‌های مربیگری شرکت کنیم و به صورت حرفه‌ای مربیگری کنیم.



* خیلی‌ها می‌گفتند می‌توانستی بیشتر بازی کنی.

- می‌دانید که من با پرسپولیس تمرین می‌کردم، من در آن زمان اعلام کردم حاضرم برای پرسپولیس مجانی هم بازی کنم، اما عده‌ای در آن زمان خیلی تاکید داشتند که از خارج مهاجم بیاورند و دیدید که بازیکنی که کاملاً چاق به نظر می‌رسید را آوردند! به هر حال در آن پرسپولیس همه به فکر اهداف شخصی خود بودند.



* حالا به مربیگری در پرسپولیس فکر می‌کنی؟

- شاید این موضوع جزو اهداف مربیگری‌ام باشد اما خیلی زود است بخواهیم در این باره صحبت کنیم، همانگونه که من به هر قیمتی فوتبال بازی نکردم در مربیگری هم به هر قیمتی کار نخواهم کرد. اگر مانند فوتبال استعداد داشتم مربیگری خواهم کرد.



* پرسپولیس این فصل را چگونه می‌بینی؟

- پرسپولیس کاملاً تغییر کرده و بازیکنانی جوان و جویای نام شاکله تیم را تشکیل می‌دهند و اگر جایگاه پرسپولیس این رده است تاوان کسب تجربه بازیکنان را می‌دهد و این موضوعی طبیعی است، این جوانان نیاز به وقت دارند و بازی مستمر. پیش از این هم گفتم پرسپولیس روزهای سختی را پیش رو دارد، اما معتقدم برانکو با تجربه و دانشی که دارد می‌تواند موفق باشد و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.



* برخی معتقد هستند پرسپولیس نه ستاره دارد و نه بازیکن با تجربه.

- شاید بی‌پولی‌ها باعث نداشتن بازیکن ستاره و با تجربه شده باشد.



* قبول داری اصولاً تیمی مانند پرسپولیس احتیاج به ستاره دارد؟

- متاسفانه شاید از سال ۸۹-۸۸ پرسپولیس به از دست دادن ستاره‌ها عادت کرده و این اصل مهم در پرسپولیس رعایت نمی‌شود. اما در مورد بحث بازیکن باتجربه هادی نوروزی و بنگر هستند و بقیه بازیکنان به زودی تجارب خوبی کسب می‌کنند فقط باید قدر و منزلت لباسی که می‌پوشند را بدانند.



* اگر از شما بپرسند یک بازیکن به پرسپولیس می‌توانید اضافه کنید در چه پستی بازیکن اضافه می‌کردی؟

- به نظر من اصلی‌ترین نیاز پرسپولیس یک هافبک بازی ساز است و نبودش در بازی‌های پرسپولیس به چشم می‌آید.



* شاید جای خالی محمد نوری محسوس باشد. درست است؟

- کاملاً در همین تیم نوری می‌توانست خیلی موثر باشد اما به هر حال او پول بیشتر را ترجیح داد که شاید طبیعی باشد. البته اگر مسئولان باشگاه تلاش بیشتری می‌کردند می‌توانستند نوری را هم نگه دارند. این نظر من است و باید دید شرایط در آن مقطع چگونه پیش رفت.



* فکر می‌کنی با پیروزی تیم مقابل تراکتور، پرسپولیس راه افتاده باشد؟

- آن نتیجه از نظر روحی خیلی مهم بود. البته وقفه لیگ کار را خراب کرد و باید دید تیم چگونه از تعطیلات برمی‌گردد. اما برانکو کارش را بلد است.