به گزارش تیتر یک و به نقل از بانک ورزش، رضا نوروزی که روز گذشته برای مذاکره با سایپا به این باشگاه رفته بود، در شبکه اجتماعی خود پیامی را برای هواداران پرسپولیس منتشر کرد. مهاجم فصل پیش سرخپوشان نوشت: «سلام هوادارای عزیز پرسپولیس. می خوام بدونید که عاشق این پیراهن بودم و از بچگی آرزوی پوشیدن این پیراهن را داشتم ولی افسوس که نشد. یعنی نذاشتن. الان می خواستم شما بدونید که اگه از پرسپولیس دارم می رم، به این خاطره که منو بیرون کردن و حتی به زور با من صحبت کردن. من به خاطر پول اینجا نیومده بودم و برای اطلاع بعضی از دوستان که فکر می کنن من تو خونه بودم و پول می گرفتم از پرسپولیس اصلا اینجوری نبوده. من هفت ماهه از پرسپولیس پولی نگرفتم حتی یک سوم قراردادمو نگرفتم. می خواستم بدونید که پرسپولیس مال هواداراست. مال شماهاست همیشه. هوای تیم محبوبمونو باید داشته باشیم. عاشق پرسپولیس و عاشق شما هوادارا. دوستتون دارم به امید موفقیت پرسپولیس بزرگ.»