به گزارش تیتر یک و به نقل تسنیم مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی پرسپولیس در این تیم ماندنی خواهد شد. این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ در لیست ابتدایی خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود تمایلی به حفظ هیچ یک از بازیکنان خارجی تیمش ندارد اما نشست‌های اخیر این مربی با مسئولان باشگاه پرسپولیس باعث شد نظر وی در مورد اومانیا تغییر پیدا کند.

البته مدیریت قبلی باشگاه پرسپولیس تمایل زیادی داشت تا سیدجلال حسینی را جایگزین اومانیا کاستاریکایی کند که تغییرات مدیریتی در این باشگاه این مسئله را منتفی ساخت.

از قرار معلوم یکی از حامیان اومانیا در پرسپولیس حسین عبدی بوده و در واقع او نقش زیادی در حفظ این بازیکن در جمع سرخپوشان داشته است. او تأکید داشته اومانیا یک بازیکن دو پسته است و در پست هافبک دفاعی هم کارایی بالایی دارد.

باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس با حفظ اومانیا می‌توانند از پس قرارداد سنگین این بازیکن بربیایند یا خیر. اومانیا نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار از قرارداد فصل پیش خود را از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و قرارداد فصل آینده‌اش با این باشگاه نیز ۴۰۰ هزار دلار است. البته قرار شده در خصوص قرارداد سال آینده اومانیا با وی و مدیربرنامه‌هایش مذاکره شود تا اگر ممکن باشد از مبلغ آن کاسته شود.

برانکو از مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست کرده هر چه سریع‌تر شرایط را برای بازگشت اومانیا به تهران و شرکت در تمرینات آماده‌سازی سرخپوشان، فراهم کند و این اتفاق فقط در صورتی رخ می‌دهد که باشگاه پرسپولیس با مدافع کاستاریکایی تسویه حساب کند.

با ماندن اومانیا در پرسپولیس بعید است قرارداد رضا نورمحمدی با این باشگاه تمدید شود و احتمالاً پرسپولیسی شدن سیدجلال حسینی هم منتفی است، چرا که برانکو با خودش یک مدافع خارجی دیگر به تهران آورده است.


سیدجلال حسینی که برای پیگیری مشکلات مالیاتی اش به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود و در ادامه بحث با نژادفلاح، قائم مقام سابق پرسپولیس اعلام آمادگی خود را برای پوشیدن پیراهن این تیم را ابراز کرد. او البته بعد از اینکه نژادفلاح از سمت خود کنار گذاشته شد اعلام می کند مذاکرات با این تیم بی سرانجام باقی مانده و در حال حاضر از سوی مدیران جدید پرسپولیس پیشنهادی به او نشده است.

مدافع ملی پوش و باتجربه تیم ملی در این باره می گوید: آن زمان برای پیگیری مالیاتم به باشگاه رفته بودم که صحبت حضورم در پرسپولیس شد و با توجه به علاقه ام به این تیم اعلام آمادگی کردم. اما بعد از آن خبری از سوی مسوولان پرسپولیس نشد و با تغییرات مدیریتی تماسی از مسوولان جدید نشده است.

سید جلال حسینی در ادامه با اعلام اینکه با اتفاقات جدید حضورش در پرسپولیس مشخص نیست، گفت: در حال حاضر تمرینات اختصاصی ام را پیگیری می کنم و به دنبال این هستم تا بدنم را در شرایط و فرم ایده آل نگه دارم. همانطور که گفتم آن صحبت ها و مذاکرات مربوط به گذشته بود و با اتفاقات جدید مذاکراتم با پرسپولیس رو هوا رفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه پیشنهاد از تیم های داخلی دارم و به زودی برای آینده ام تصمیم درستی خواهم گرفت.

سیدجلال حسینی در پایان درباره پیشنهاد سپاهانی ها برای حضورش در اصفهان گفت: همه چیز طی روزهای آینده مشخص می شود و به زودی تصمیمم درباره فصل آینده را مشخص خواهم کرد.


فرشاد احمدزاده پس از خروج از باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت خود اظهار داشت: من با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتم و به خاطر مساله سربازی ام به باشگاه تراکتور رفته بودم. در جلسه ای که امروز داشتیم در خصوص مسائل اولیه  صحبت هایی با هیات مدیره انجام دادم.

وی درباره اینکه وضعیتش با پرسپولیس به کجا رسید گفت: الان منتظر کارت پایان خدمتم هستم که از سوی باشگاه تراکتورسازی صادر شده ولی هنوز به دستم نرسیده است. در چند روز آینده کارتم به دستم می رسد و به باشگاه پرسپولیس می آیم تا صحبت های نهایی ام را انجام بدهم تا بتوانم در این تیم بمانم.


روزبه چشمی، مدافع ملی پوش صبای قم هم مدنظر باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم قرار گرفت.

به گزارش تیتر یک و به نقل از ورزش سه، مدافع صبای قم که در فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و به واسطه درخشش در ترکیب این تیم به اردوی تیم ملی هم دعوت شده، مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته و به دنبال حضور در جمع سرخپوشان است.

 

روزبه چشمی در این فصل در ترکیب تیم محمد خاکپور هم قرار گرفته بود و یکی از فصل های خوب خود را پشت سر گذاشته و به همین واسطه مشتریان زیادی را خواهان خود می بیند. البته چشمی برای جدایی از جمع صبای قم با مشکل رضایتنامه مواجه است و به نظر می رسد کار سختی برای حضور در پرسپولیس خواهد داشت.

 

شنیده می شود مسوولان صبای قم برای دادن رضایتنامه به این بازیکن مبلغ 600 میلیون را در نظر گرفته اند.

 

نکته دیگر در مورد روزبه چشمی این است که او سه فصل پیش به عنوان بازیکن تستی در تمرینات پرسپولیس حاضر شده بود و البته مورد توجه کادرفنی این تیم قرار نگرفته بود.