به گزارش تیتر یک و به نقل از بانک ورزش : بدنساز سابق استقلال گفت: ظرف چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

امیر حاج قاسم در خصوص جلسه اش با مظلومی برای بازگشت به استقلال اظهار داشت: ان شاءالله به توافق می رسیم. با مظلومی صحبت های خوبی داشتم و فکر نمی کنم مشکلی ایجاد شود.

او درباره مطالباتش از باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: درباره آنها هم صحبت کردیم و اگر به توافق برسیم استقلال خانه من است و در جریان کار کردن تکلیف مطالباتم هم روشن می شود. البته تاکید می کنم این توافق هنوز نهایی نشده است اما مشکلی هم در میان نیست و فکر می کنم ظرف دو، سه روز آینده همه چیز نهایی شود.

بدنساز سابق استقلال درباره بازگشتش به استقلال بیان داشت: خوشحالم به استقلال برمی گردم.

حاج قاسم در پاسخ به این پرسش که آیا زمان آماده سازی در حال از دست رفتن نیست تصریح کرد: چرا همین طور است. برای آماده سازی یک تیم 6 تا 8 هفته لازم است و باید زودتر از این، کار را شروع کنیم تا عقب نمانیم.

او درباره جدایی اش از تیم ملی امید و این شایعه که شنیده می شد به خاطر دستمزد پایین جدا شده عنوان کرد: دستمزد که پایین بود اما من آدم پولکی نیستم که بخواهم به خاطر پول کار کنم. در آن قرارداد شان و شخصیت مربی بدنساز حفظ نشده بود و برای همین نماندم تا جایگاه بدنساز در فوتبال ایران زیر سوال برود. از سویی دیگر باید بگویم برخی ها هم عادت دارند تمام تقصیرات را گردن بدنساز بیندازند. استقلال سال گذشته نتیجه نمی گرفت اما هیچ کس به زرینچه یا فکری گیر نداد. باور کنید اگر من آنجا بودم می گفتند حاج قاسم کارش را درست انجام نداده و باعث شده تیم نتیجه نگیرد.

حاج قاسم درباره اینکه چند درصد احتمال می دهد با استقلال به توافق برسد یادآور شد: درصدی نیست. ظرف چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.