دو بازیکن جدید در استقلال
 2 بازیکن از تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان مدنظر باشگاه استقلال قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مدیربرنامه‌های هاشم بیک‌زاده که امروز (چهارشنبه) در خصوص وضعیت این بازیکن به باشگاه استقلال رفته بود، در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مسئولان استقلال از وی خواسته‌اند با روزبه چشمی هافبک صبای قم، مهدی مومنی بازیکن استقلال خوزستان و فرزاد حاتمی مذاکراتی صورت بگیرد.

وی مدیرنامه‌های این بازیکنان نیز است.



رضا حقیقی در راه تراکتورسازی

رضا حقیقی که در یکی دو فصل گذشته عملکرد چندان مثبتی نداشته، برای مذاکره با تراکتوری ها راهی تبریز شد.

علاوه بر عملکرد ضعیف، حقیقی فصل گذشته، بی اخلاقی هایی داشت که موجب شد از پرسپولیس راهی پدیده شود. او در پدیده هم موفق نبود تا امسال در آستانه پیوستن به تراکتورسازی قرار بگیرد.



بیک‌زاده تا پول نگیرد با استقلال تمدید نمی‌کند
خبرگزاری تسنیم: مدیربرنامه‌های هاشم بیک‌زاده تاکید کرد که این بازیکن اگر پولش را نگیرد، قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

 حسین کریمی مدیربرنامه‌های هاشم بیک‌زاده پس از پایان جلسه‌اش با مسئولان استقلال اظهار داشت: در مورد بیک‌زاده با بهرام امیری صحبت‌هایی انجام دادم و قرار شد در خصوص طلبش با افشارزاده صحبت کنیم.

وی افزود: بیک‌زاده باید طلبش را بگیرد تا با باشگاه استقلال برای تمدید قراردادش مذاکره شود. هاشم اگر پولش را نگیرد قراردادش را تمدید نمی‌کند.



جدایی 2 بازیکن جوان پرسپولیس
دو بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس با دریافت رضایت‌نامه از این تیم جدا شدند.

علی آستانی و نوید صبوری، دو بازیکن جوان پرسپولیس ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در این باشگاه رضایت‌نامه خود را دریافت کردند و از جمع سرخپوشان جدا شدند. این دو بازیکن جوان فصل گذشته با نظر علی دایی به پرسپولیس پیوستند اما فرصت بازی در این تیم را پیدا نکردند.

امید محمدمدنی، بازیکن امید پرسپولیس نیز امروز قصد دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه را داشت که حسین عبدی با جدایی او مخالفت کرد.



مجیدی در لیست خرید برانکو و پرسپولیس
مهرداد جماعتی مدافع فولاد خوزستان مد نظر برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار داشت ولی با تمدید قراردادش آب پاکی را روی دست سرخ های پایتخت ریخت.
پس از جماعتی، میثم مجیدی که شم گلزنی خوبی هم دارد مورد توجه برانکو قرار گرفته و شاید سرخپوش شود.
این بازیکن نیم فصل لیگ چهاردهم نیز مورد توجه کادرفنی آن زمان پرسپولیس بود و حمید درخشان سرمربی سابق سرخپوشان تمایل داشت مجیدی را به خدمت بگیرد که با مخالفت باشگاه استقلال خوزستان مواجه شد.
گفتنی است هر چند مجیدی علاقه دارد به تهران بیاید و در پرسپولیس توپ بزند، ولی او برای یک سال دیگر با آبی های خوزستان قرارداد دارد و باید رضایتنامه اش را دریافت کند.



اکبر صادقی بدیع، ذوب آهنی شد

باشگاه ذوب آهن اصفهان مدت قرارداد صادقی بدیع با تیم فوتبال ذوب آهن را یک سال اعلام کرد.این بازیکن بنا به درخواست یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، روز گذشته جذب این تیم شد. پیش از این برخی رسانه ها از منتفی شدن حضور این بازیکن در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به دلیل پیشنهادهای مالی بالاتر خبر داده بودند. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی باشگاههای ایران یکی از نمایندگان کشورمان در فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاههای آسیاست. 



دغاغله از پرسپولیس به فولاد رفت

مهدی دغاغله صبح امروز (چهارشنبه) در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و پس از جلسه با علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه از جمع سرخپوشان جدا شد.دغاغله پس از امضای توافق نامه با باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد و دریافت رضایت نامه، مقصد بعدی خود را تیم فولاد خوزستان اعلام کرد.



آرش در استقلال می ماند

با توجه به قرارداد دوساله آرش برهانی با باشگاه استقلال و با در نظر گرفتن این نکته که اسم این بازیکن در فهرست پرویز مظلومی به چشم می‌خورد، آقای گل باشگاه استقلال برای یک سال دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

برهانی سال گذشته مورد اعتماد کادر فنی استقلال قرار نگرفت و هرگز نتوانست به صورت فیکس به میدان برود و موثر باشد اما این بازیکن در دوره مربیگری پرویز مظلومی آمار بسیار خوبی از گلزنی از خود به جا گذاشته بود و برترین گلزن استقلال در جام باشگاههای آسیا برای این تیم بود.

برهانی هفته آینده از سفر باز می‌گردد و پای میز مذاکره می‌نشیند و البته او هم مثل دیگر بازیکنان، طلب زیادی از سال گذشته دارد که باید توسط باشگاه استقلال به وی پرداخت شود.



رضا نورمحمدی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در باشگاه با مسئولان پرسپولیس برای عقد قرارداد به مدت یک سال دیگر به توافق رسید.نورمحمدی قرار است طی یکی دو روز آینده در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.


بیرانوند یک قدم دیگر به تراکتورسازی نزدیک شد

علیرضا بیرانوند که برای ادامه همکاری با نفت تهران در لیگ پانزدهم با مشکلاتی مواجه شده در آستانه حضور در تراکتورسازی تبریز است.دروازه‌بان ملی‌پوش فصل گذشته نفت که مشمول خدمت سربازی است، تاکنون با مدارک دانشجویی در این تیم بازی می‌کرد و حالا قصد دارد برای گذراندن دوران مقدس خدمت سربازی از تیم نفت جدا شود. از این‌رو بیرانوند امروز (چهارشنبه) راهی شهرستان شد تا مدارک دانشجویی‌اش را لغو کند و مشمول خدمت سربازی شود.بیرانوند برای گذراندن دوران خدمت سربازی خود قصد دارد راهی تراکتورسازی شود که فصل گذشته در پست دروازه‌بانی با مشکلات زیادی مواجه شد و این فصل نیز با جدایی حامد لک نیاز به یک دروازه‌بان مطمئن دارد.


علیرضا سلیمی در فصل پانزدهم نیز همراه فولادی‌ها خواهد بود.

 سلیمی که در لیگ چهاردهم عملکرد قابل قبولی در درون دروازه فولاد داشت، پس از حضور در باشگاه، برای فصل آینده با فولادی‌ها به توافق رسید.این باشگاه پیش از این نیز با لئوناردو مساریچ، ماتیاس چاگو، مهدی بدرلو، بهمن کامل، حسین مالکی و اسماعیل شریفات برای فصل آینده به توافق رسیده بود.


غلامرضا رضایی به سایپا پیوست

غلامرضا رضایی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران امروز با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال سایپا پیوست.رضایی فصل گذشته عملکرد خوبی در تیم فوتبال نفت تهران داشت اما امروز با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال سایپا پیوست تا فصل آینده زیر نظر مجید جلالی به فوتبالش ادامه دهد.