به گزارش تیتر یک و به نقل از بانک ورزش مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه خوبی با آقای طاهری داشتیم، توافق کردیم، آماده‌ام با پرسپولیس قرارداد سفید امضاء کنم و نهایتا از فردا در تمرینات حاضر می‌شوم.


علیرضا نورمحمدی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: امروز جلسه خوبی با آقای طاهری داشتیم. نشست خوب و صمیمی بود، من هم هیچ وقت با پرسپولیس مشکل نداشته و ندارم و به پوشیدن این پیراهن افتخار می‌کنم. به همین دلیل خیلی سریع به توافق رسیدیم.

او ادامه داد: در این چند روز هم که در تمرین نبودم به خاطر این بود که بازیکن آزاد بودم وگرنه حاضرم با پرسپولیس سفید امضاء کنم و هیچ مشکلی نخواهد بود. فکر می‌کنم بچه‌ها در روزها آینده، یکی یکی به باشگاه بیایند و پس از آن در تمرینات حاضر شوند.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: از عصر امروز یا نهایتا از فردا در تمرینات حاضر خواهم شد و فکر می‌کنم تا روز شنبه بقیه بچه‌ها هم می‌آیند تا تمریناتمان شکل بگیرد. دیدم که باشگاه پیگیر است و امیدوارم در کنار بازیکنانی که هستیم، خریدهای خوبی هم اتفاق بیفتد و با یک تیم کامل برای جبران فصل قبل در رقابت‌ها شرکت کنیم. می‌دانیم که هوادارانمان هم خسته شده‌اند و امیدوارم همه اتفاقات به شکل خوبی پیش برود و تلاش می‌کنیم شاهد یک پرسپولیس مقتدر باشیم.