مهدی مؤمنی، مهاجم گلزن فصل گذشته استقلال خوزستان حالا پیشنهادهای زیادی از تیم‌های لیگ برتری دریافت کرده و در نهایت تا شنبه تیم آینده‌اش را انتخاب می‌کند. او درباره این پیشنهادها می‌‌گوید: «از استقلال، فولاد، سپاهان و نفت تهران پیشنهاد دارم اما هنوز درباره اینکه به چه تیمی بروم تصمیم نگرفته‌ام. تا شنبه تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم.»

او درباره اینکه می گویند احتمال حضورش در استقلال زیاد است، توضیح می‌دهد: «شرط من برای حضور در استقلال این است که بتوانم برای این تیم بازی کنم. نمی‌خواهم به تیمی بروم که نیمکت نشین شوم. در حال حاضر فولاد هم پیشنهاد خوبی برای من است. به خاطر همین باید حسابی دقت کنم و بهترین انتخاب را داشته باشم.»
مؤمنی در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی است یا استقلالی‌، می‌گوید: «نیمی از اعضای خانواده من پرسپولیسی هستند و نیمی دیگر استقلالی. برای خودم هم استقلال و پرسپولس فرقی ندارد. فقط برایم بازی کردن مهم است . اینکه به تیمی بروم که رشد کنم نه اینکه فوتبالم نابود شود.»