به گزارش تیتر یک و به نقل از خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ سیدمهدی سیدصالحی در رابطه با آخرین وضعیتش با استقلال خوزستان اظهار داشت: آخرین خبر از استقلال خوزستان این است که باشگاه با تمام بازیکنان تسویه حساب کرد اما دیگر سراغی از ما نگرفتند. اینطور که شنیدم اصلا مسئولان باشگاه قصد تیمداری ندارند و وضعیت اصلا خوب نیست. دیگر به این تیم فکر نمی کنم و باید به فکر دیگر پیشنهاداتم باشم. 

وی همچنین در واکنش به شایعه پیشنهاد استقلال افزود: هنوز هیچ پیشنهادی از سوی استقلال به من نشده است. من هم از رسانه ها شنیدم که در لیست مظلومی هستم اما هیچ صحبتی با مسئولان استقلال نداشتم. اگر در روزهای آینده پیشنهادی داده شود، پای میز مذاکره می نشینم. به هر حال کارنامه من مشخص است و نیازی ندارم که بخواهم خودم را تبلیغ کنم.

مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان درباره اینکه از کدام باشگاهها پیشنهاد دریافت کرده، تصریح کرد: دوست ندارم اسم ببرم اما از چند باشگاه پیشنهاد دارم. فعلا وقت برای نقل و انتقالات باقی مانده و اینطور نیست که فرصت کمی باشد. قطعا تا هفته آینده تصمیم نهایی را درباره باشگاه بعدی ام می گیرم. 

سیدصالحی در پایان گفت: من خیلی دوست داشتم که ثبات داشته باشم اما استقلال خوزستان با این شرایطی که دارد، فکر نمی کنم بتواند پرقدرت در لیگ ظاهر شود. هر چه که سرنوشت برایم رقم بزند، راضی هستم.