به گزارش تیتر یک و به نقل از ایرنا بهرام امیری عصر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت نقل وانتقالات باشگاه استقلال اظهارکرد: طبق لیست اولیه ای که دراختیار داشتیم تاکنون با سه بازیکن قرارداد بسته ایم که یکی ازآنها جابرانصاری است اما نام دو بازیکن دیگر را نمی گویم.


وی اضافه کرد: قرارداد این دو بازیکن داخلی است و تا زمانی که به باشگاه نیایند نمی توانیم نامشان را اعلام کنیم.

مسئول کمیته نقل وانتقالات باشگاه استقلال تهران درباره مذاکره با مسعود حسن زاده بازیکن ذوب آهن اصفهان نیز افزود: او با باشگاهش قرارداد دارد و به همین خاطر صحبتی با وی نکردیم.

امیری در مورد اینکه مهدی رحمتی ًگفته است، دو معاون استقلال مخالف حضور من دراین باشگاه هستند، گفت: رحمتی یکی از پیشکسوتان استقلال است که بازی های خوبی هم برای تیم انجام داده و او مورد نظر کادر فنی است.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال تهران گفت: رحمتی هم این مسئله را می داند که باشگاه به او نظر دارد و صحبتی هم که از زبان رحمتی نقل شده بعید است درست باشد.

امیری در پاسخ به این سؤال که گفته می شود رسول نویدکیا، روزبه چشمی و مؤمنی در لیست استقلال هستند گفت:این چند نفری که گفتید در لیست مظلومی نیستند چون با باشگاه هایشان قرارداد دارند.

وی درمورد اینکه وحید طالب لو و محسن فروزان هر دو با استقلال قرارداد دارند و تکلیف این دو دروازه بان چه می شود، گفت: فردا صبح هر دو بازیکن با پرویز مظلومی جلسه دارند و نقطه نظرات مظلومی را می شوند و هر طور که صلاح بدانند عمل خواهند کرد.اگر دوست داشتند می مانند و اگر نخواستند یکی از آنها می تواند از باشگاه برود.

وی در مورد امیرحسین صادقی و رضا عنایتی گفت: امیرحسین صادقی در فهرست استقلال است و رضا عنایتی هم فردا با مظلومی جلسه دارد.