به گزارش خبرگزاری فارس، رضا عنایتی پس از پایان جلسه‌ای که امروز با پرویز مظلومی داشت، در این خصوص گفت: در این مورد قرار شد یکی، دو روز دیگر تصمیم‌گیری لازم را به عمل بیاورم و در آن زمان مشخص می‌شود که در استقلال می‌مانم یا خیر؟ اما ماندن یا رفتن را به عهده خودم گذاشتند و من باید در این مورد تصمیم‌گیری کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد حضورش در ترکیب اصلی استقلال صحبت به عمل آمد یا خیر گفت: اصلاً در این مورد صحبت نکردیم. حرف‌هایی با پرویز مظلومی زدیم و تا یکی، دو روز آینده تکلیفم مشخص می‌شود هر چند که این موضوع را به عهده خودم گذاشتند.

عنایتی در مورد اینکه آیا در استقلال خواهید ماند یا خیر؟ گفت: فکر نمی‌کنم باز هم باید ببینیم چه می‌شود هر چند که پیشنهاداتی که دارم در این خصوص تأثیرگذار نخواهد بود.

مهاجم فصل گذشته استقلال افزود: برگشتم تا بعد از 5 سال با پیراهن استقلال خداحافظی کنم و باید صبر کرد تا ببینیم شرایط چه می‌شود دوست دارم جایی که بازی می‌کنم محیط خوبی باشد و اینکه شرایط دو پهلو باشد و بخواهم بالاجبار در تیمی باشم خودم هم دوست ندارم.

وی در مورد اینکه تکلیف طلبش از استقلال چه شد گفت: فکر می‌کنم با ظهور امام زمان طلبم را بگیرم اما اگر بخواهد اتفاقی بیفتد باید ابتدا تسویه حساب شده و سپس قرارداد جدید امضا شود.

عنایتی در مورد اینکه از پدیده پیشنهاد دارد نیز یادآور شد: 4، 5 پیشنهاد دارم و نگران نیستم نگرانی من خداحافظی با پیراهن استقلال بود که اگر این اتفاق نیفتد با یک تیم دیگر از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.