هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پیوستن به تیم پرسپولیس به آرزوی دیرینه‌ام رسیدم و امیدوارم بتوانم در راه موفقیت پرسپولیس بازیکن مثمرثمری باشم.


به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رامین رضاییان پس از عقد قرارداد دو ساله خود با سرخپوشان پایتخت، گفت: آرزوی دیرینه‌ام بود که به تیم محبوبم پرسپولیس بپیوندم چرا که ارزش پیراهن پرسپولیس و حضور هواداران میلیونی‌اش انگیزه بسیار زیادی را در هر بازیکنی از جمله من که یک پرسپولیسی واقعی هستم، ایجاد می‌کند.

وی افزود: پس از مذاکره و صحبت با آقای دکتر طاهری، به توافق رسیدیم اما باید بگویم که مشکل مالی بین ما وجود نداشت و من با قراردادی متعارف به تیم محبوبم پیوستم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس تصریح کرد: از همه هواداران، پیشکسوتان و مدیران باشگاه پرسپولیس رخصت می‌طلبم و از آنها می‌خواهم با حمایت‌های خود ما را در مسیر موفقیت پرسپولیس بزرگ همراهی کنند. من به عشق پدرم، دکتر شیخانی و علاقه قلبی خودم به پرسپولیس آمدم و امیدوارم بتوانم برای این تیم مفید باشم. از همه کسانی که در این راه به من کمک کردند نهایت تشکر را دارم.

رضاییان در مورد مذاکره با دیگر باشگاه‌ها پس از صحبت با پرسپولیس خاطرنشان کرد: بنده تنها با پرسپولیس مذاکره کردم و البته باشگاه‌های دیگر با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرده بودند ولی من به دلیل پرسپولیسی بودنم، فقط با مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس گفتگو و توافق کردم که به تیم محبوبم بیایم.

وی در خصوص کادر فنی پرسپولیس گفت: کادر فنی سرخپوشان، باتجربه، حرفه‌ای و منظم است. به همین خاطر خیلی دوست دارم از تجربیات و دانش آقای برانکو و دستیارانشان بهره لازم را ببرم تا بتوانم برای فوتبال کشورم و پرسپولیس مفید باشم.