روز نو : دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس بار دیگر باب مذاکره را با ضرغام اسماعیل مدافع چپ تیم ملی عراق باز کرده‌اند تا او را به تهران بیاورند. خاطرتان باشد حمید درخشان در پایان نیم‌فصل اول و زمان مدیریت همین علی‌اکبر طاهری خواهان جذب ضرغام اسماعیل شد اما در آن مقطع بازیکن عراقی پول زیادی درخواست کرد که ظاهراً از توان باشگاه پرسپولیس خارج بود. اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که ضرغام اسماعیل این مرتبه کمی تخفیف داده و اعلام کرده حاضر است با 400 هزار دلار پرسپولیسی شود.


قرار است این مدافع عراقی به زودی همراه مدیر برنامه‌هایش به تهران بیاید تا مذاکرات را نهایی کند. این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ چندان در جریان این فعل و انفعال نیست. سرمربی کروات اعتقاد خاصی به مهرداد جماعتی داشته و به مسئولان باشگاه گفته به هر شکل ممکن، مدافع نفوذی فصل گذشته فولاد خوزستان را به پرسپولیس بیاورند اما دست‌اندرکاران پرسپولیس به موازات مذاکره با مهرداد جماعتی با مدیربرنامه‌های ضرغام اسماعیل نیز صحبت‌های مقدماتی را انجام دادند و به جاهای خوبی هم رسیدند.

لازم به یادآوری است ضرغام اسماعیل متولد 1994 در استان میسان عراق و 21 ساله است. او عضو مؤثر تیم ملی عراق در جام ملت‌ها بود که از سال 2010 تاکنون به عضویت باشگاه الشرطه عراق درآمده است. ضرغام اسماعیل بازیکنی سریع و تکنیکی است که اگر بتواند همان نمایش تیم ملی عراق را در پرسپولیس به اجرا بگذارد، می‌تواند یک ستاره به تمام معنا باشد. البته همه اینها به شرطی است که حضور ضرغام اسماعیل در پرسپولیس قطعی شود.