به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خسرو حیدری پس از جلسه امروز خود با مسئولان باشگاه استقلال به مدت دو فصل دیگر با آنها به توافق رسید و فصل آینده نیز پیراهن‌ آبی به تن خواهد کرد.

قرار است قرارداد حیدری طی دو روز آینده در محل باشگاه استقلال امضاء شود.


روزبه چشمی به استقلال پیوست


به گزارش خبرگزاری فارس، روزبه چشمی که در تیم صبای قم بازی می کرد امروز با مسئولان استقلال به نتیجه نهایی رسید و قرارداد دو ساله ای را با این تیم امضا کرد.

باشگاه استقلال پول رضایتنامه این بازیکن را به صبا داده است.


شانس کم هاشم برای حضور در استقلال

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که سرپرست صبای قم اعلام کرده استقلال بابت خواسته این باشگاه برای صدور رضایتنامه روزبه چشمی جوابی نداده اما شواهد در باشگاه استقلال نشان می دهد که مسئولان این باشگاه با چشمی توافق نهایی را انجام داده اند و مشکلی برای قرارداد با این بازیکن ندارند.این توافق به نظر به اندازه عقد قرارداد نهایی شده است.

ظاهرا باشگاه استقلال باید بابت رضایتنامه این بازیکن پول نقد به باشگاه صبا بدهد که این پول تهیه شده و به زودی روزبه چشمی قرارداد خود را با استقلال امضا می کند.

همچنین در حالی که مدیربرنامه های هاشم بیک زاده اعلام کرده که این بازیکن در استقلال می ماند اما خبرها در باشگاه استقلال حاکی از آن است که او شانس کمی برای ماندن دارد.

خرید میثم مجیدی در همان پستی که بیک زاده حضور دارد گواه این است که کادرفنی استقلال تمرکز خود را روی بازیکن جدیدشان گذاشته اند. ضمن اینکه استقلالی ها رسما خواهان یعقوب کریمی نیز هستند و این نشان می دهد که بیک زاده شانس کمی برای ماندن دارد.


سلیمان فلاح:استقلال مرا نخواهد به صورت قرضی جدا می شوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد سلیمان فلاح بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره حضورش در باشگاه در پاسخ به این سوال که قصد جدایی دارد یا می‌ماند، گفت: هنوز چیزی معلوم نیست. با نظری جلسه داشتم. به من گفت چند روز دیگر برای نتیجه بیایم.

وی در پاسخ به این سوال که با مظلومی صحبت کردی یا خیر و اینکه خودت به چه نتیجه‌ای رسیدی اظهار داشت: با مظلومی نتوانستم صحبت کنم. خودم هم به این نتیجه نرسیدم بمانم یا نه.

سلیمان‌فلاح در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید فکر می‌کردی در فصل قبل در استقلال کم بازی کنید؟ یادآور شد: نظر کادر فنی این بود من هم احترام می‌گذارم. ما می‌آییم و می‌رویم.

بازیکن استقلال درباره قراردادش با آبی‌پوشان عنوان کرد: دو سال قرارداد دارم و 96 درصد از مبلغ قرارداد مالی‌ هم باقی مانده است اگر باشگاه استقلال مرا نخواهد قرضی جدا خواهم شد.