جاسم کرار امروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت که هنوز بر سر بندهایی از قرارداد خود با استقلال به توافق نرسیده است.


علی نظری‌جویباری در این خصوص اظهار داشت: کرار با ما قرارداد دارد و باید به او پول بدهیم. از همین رو او به ایران آمده اما هنوز به کردان نرفته است.

وی افزود: مشکلی با این بازیکن نداریم و باید پیش پرداخت 30 درصدی ابتدایی او را بدهیم. شاید به این دلیل است که کرار چنین صحبتی انجام داده است، اما مشکلی وجود ندارد و ان‌شاءالله تا روز شنبه تکلیف این موضوع را روشن خواهیم کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تأکید کرد: در هر صورت او یک بازیکن است و باشگاه هم باید طبق قرارداد به تعهداتش عمل کند. ما هم روی حرف‌مان هستیم و قطعا مشکل این بازیکن را حل می‌کنیم.

نظری‌جویباری در ادامه در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت:‌ما برای مسعود حسن زاده به ذوب آهن نامه نوشتیم اما این باشگاه جواب نداد. همچنین یعقوب کریمی نیز با سپاهان قرارداد دارد و جالب اینجاست که آنها رضایت‌نامه این بازیکن را هم نمی‌دهند. ما هنوز در مورد کریمی نتوانستیم به توافق نهایی برسیم و خود این بازیکن باید رضایتنامه‌اش را از سپاهان بگیرد.

نظری‌جویباری درباره اینکه باشگاه استقلال چطور می‌خواهد با بازیکنان مازاد از جمله امیرحسین صادقی، محسن فروزان و هاشم بیک‌زاده برای فسخ قرارداد توافق کند، تصریح کرد: برای فسخ قرارداد هر بازیکنی باید به توافق برسیم، مانند کاری که با آندرانیک تیموریان انجام دادیم و او از جمع ما جدا شد. قطعاً با این بازیکنان توافق خواهیم کرد که چطور قراردادشان را فسخ کنند.