خبرگزاری تسنیم: کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای موفق شدن تیم ملی هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم حتی در کسوت بازیکن، مربی یا تدارکات اما کسی برای بازی کردن از من درخواستی نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اینکه بارها اعلام کرده بود می‌خواهد با پیراهن استقلال از فوتبال حداحافظی کند، اما این فصل هرچقدر منتظر ماند کسی از باشگاه استقلال با او تماس نگرفت. جواد نکونام که حالا با خداحافظی از فوتبال ملی سال‌های آخر فوتبالش را پشت سر می‌گذارد در فصل پیش‌رو با لباس سایپا در لیگ برتر حاضر خواهد شد. هافبک باتجربه تیم فوتبال سایپا، این فصل از اوساسونا جدا شد تا دوباره شاگرد مجید جلالی شود و از این اتفاق هم بسیار خوشحال است.

 جواد نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص ثبت قراردادش با باشگاه سایپا در هیئت فوتبال استان تهران، وضعیت بدنی‌اش برای حضور در لیگ پانزدهم، مسئله خداحافظی‌اش با پیراهن استقلال، احتمال حضور دوباره‌اش در تیم ملی و... صحبت کرده است.

تسنیم: بالاخره همه چیز برای حضور در سایپا نهایی شد و امروز قراردادت را هم ثبت کردی.

خوشحالم که قراردادم با سایپا ثبت شد و اکنون رسماً بازیکن این تیم هستم. روز گذشته هم اولین تمرینم را با سایپا انجام دادم و انشاءالله در ادامه تمرینات هم با تیم خواهم بود.

تسنیم: وضعیت تو برای فصل آینده به چه شکلی است؟

در این مدت به صورت انفرادی تمریناتی را داشته‌ام و از نظر بدنی شرایط خوبی دارم.

تسنیم: پس با این شرایط فکر می‌کنی از هفته اول لیگ بتوانی به میدان بروی؟

این مسئله به شرایط بدنی بازیکن بستگی دارد. البته نظر کادرفنی هم بسیار مهم است و من نمی‌توانم در مورد آن صحبتی کنم.

تسنیم: درباره بازوبند کاپیتانی سایپا هم مجید جلالی اعلام کرد اجازه ندادی در این خصوص با تو صحبتی شود.

بله، همین‌طور است. به هیچ‌وجه در خصوص بازوبند کاپیتانی سایپا با مجید جلالی و مسئولان این تیم صحبتی نداشتم و صحبتی هم در این خصوص نخواهم کرد.

تسنیم: بارها گفته بودی می‌خواهی با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنی، امکان دارد با پیراهن این تیم چنین کاری را انجام دهی؟

روزی که به فوتبال ایران برگشتم و به استقلال رفتم، قصد چنین کاری را داشتم اما این مسئله رخ نداد. دیگر هم تصمیمی برای این موضوع ندارم، من بازیکن سایپا هستم و احتمالاً با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

تسنیم: پس امسال سال آخر فوتبالت است؟

خودم دوست دارم بیشتر بازی کنم، اما باید ببینم شرایط بدنی و همچنین دیگر شرایط چطور پیش می‌رود.

تسنیم: برخی بازیکنان تیم ملی معتقدند هنوز می‌توانی به این تیم کمک کنی؟

بازیکنان تیم ملی به من لطف دارند که این حرف‌ها را زدند. من در هر شرایطی فقط به موفقیت تیم ملی فکر می‌کنم و برای موفق شدن تیم ملی هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. حالا چه می‌خواهد در کسوت بازیکن، مربی یا عضو تدارکات باشد. هر کاری بتوانم با کمال میل انجام می‌دهم.

تسنیم: پس با این شرایط اگر کی‌روش از تو بخواهد به تیم ملی برگردی، این کار را انجام خواهی داد؟

نه کسی از من این درخواست را داشته و نه حرفی در این مورد زده شده، پس بهتر است در این باره صحبتی نکنیم.