شیث رضایی از جمله بازیکنانی است که با وجود دوری چند ساله از پرسپولیس، هواداران این تیم پیگیر خبرهای مربوط به او هستند. در همین رابطه بد ندیدیم چند کلامی با او صحبت کنیم تا هوادارانش را در جریان وضعیت او قرار دهیم.

به گزارش افکارنیوز، شیث رضایی در این باره گفت: ۴ هفته پیش پایم را عمل کردم و تازه مصدومیتم پایان یافته است. به خاطر مصدومیت نتوانستم با تیمی مذاکره کنم و حالا مشکلی برای تمرین و مذاکره با تیم‌هایی که مرا بخواهند، ندارم.
مدافع اسبق پرسپولیس که اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود، در خصوص اینکه اکثر تیم‌های لیگ برتری، بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده‌اند و آیا حاضر است با این شرایط به لیگ یک برود یا خیر گفت: اگر شرایط تیم‌ پیشنهاد دهنده خوب باشد، حتی اگر این تیم، لیگ یکی باشد قبول می‌کنم.

او برخلاف برخی از بازیکنان که فقط حاضرند در تهران توپ بزنند، از بازی در تیم‌های شهرستانی هم استقبال می‌کند: بازی در تهران و شهرستان برایم فرق ندارد. برای اینکه هزینه زندگی را در بیاوریم در بدترین شرایط هم بازی می‌کنیم. تنها شرطم برای قرارداد بستن، شرایط خوب تیم پیشنهاددهنده است.

رضایی در پایان صحبت‌هایش از هواداران پرسپولیس که همیشه پیگیر وضعیت او هستند تشکر کرد: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته‌اند و در این چند سال دوری من از پرسپولیس هم ثابت کرده‌اند همیشه هوایم را دارند. از تک تک آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه شاد باشند.