نکونام به طارمی گفت بیا برو بابا/استقلالی بودم اما دلم را شکستند


دروازه بان تیم سایپا گفت: طارمی بدجوری روی مچ پای من رفت و همین حالا مچ پایم ورم شدیدی دارد.

حامد فلاح زاده در گفت و گو با کاپ،درباره اینکه موفق شد شب گذشته پنالتی اول مهدی طارمی را مهار کند اظهار داشت:وقتی طارمی پشت توپ ایستاد از نوع ایستادنش مشخص بود به سمت راست دروازه می زند.یک لحظه هم به جایی که ضربه را زد نگاه کرد و خوشحالم که جهت را درست تشخیص دادم.

وی درباره پنالتی دوم گفت:یک قانونی هست که می گوید وقتی بازیکنی یک پنالتی را خراب کرده و قصد زدن دوباره آن را دارد دوباره به همان جایی می زند که قبلا زده بود.من هم روی همین اصل به سمت راست رفتم اما فکر می کنم یک کف دست کم آوردم تا توپ را مهار کنم.هر چند به طارمی گفتم که بهتر است این پنالتی را او نزند چون باز هم خراب می شود.

دروازه بان سایپا درباره درگیری لفظی میان او و طارمی پس از پنالتی دوم بیان داشت:من با او درگیر لفظی نشدم اما دیدم که این بازیکن نگاه بدی به من کرد.وقتی فیلم بازی را دیدم متوجه شدم که نکونام و صادقی با او درگیر لظفی شدند.آقا جواد به طارمی گفت بیا برو بابا.او هم عذرخواهی کرد و به سمت زمین خودشان برگشت.

وی درباره شادی اصغر حاجیلو پس از گل دوم سایپا و اینکه گزارشگر بازی گفت حاجیلو به خاطر استقلالی بودن خیلی خوشحال است گفت:حضور حاجیلو به تیم ما کمک زیادی کرده است.او واقعا تجارب زیادی دارد و بازیکنان مثل پدرش دوست دارند.

دروازه بان سایپا خاطرنشان کرد:می خواهم یک راز را بیان کنم.من خودم هم به عشق حاجیلوها استقلالی شدم اما از سه سال پیش به این طرف طرفدار تیمی هستم که در آن عضویت دارم.واقعیت این است در بازی استقلال و نفت سه سال پیش هواداران استقلال دچار سو تفاهم شدند و به من فحاشی کردند و دلم را شکستند.از آن روز استقلال را فراموش کردم.

فلاح زاده درباره اعتراضات مجید جلالی به داوری گفت:آقا مجید حق دارد.او خیلی زحمت کشیده اما در این فصل ما از داوری لطمات زیادی خوردیم.امیدوارم شرایطی فراهم شود که سایپا در مسابقات آینده از داوری لطمه نبیند.وقتی پنالتی اول را به نفع پرسپولیس گرفتند من به سمت داور رفتم و پرسیدم می شود بگویید من به کجای بازیکن حریف خوردم؟فقط همین یک سوال را پاسخ بدهید!اما داور گفت با او برخورد داشتی.خدا شاهد است طارمی بدجوری روی مچ پای من رفت و همین حالا مچ پایم ورم شدیدی دارد.