به گزارش ایرنا، علی دایی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان ابرازداشت: رضا حقیقی با ما صحبت کرده است که می خواهد در خارج از کشور بازی کند لذا جلوی کسی را نمی گیریم چرا که معتقدیم دل بازیکن باید با تیم باشد.

وی بیان داشت: امروز بازی دشواری را با پیروزی تمام کردیم و باید بابت این برد به بازیکنان خود تبریک بگویم و در همان نیمه اول می توانستیم بازی را به سود خود تمام کنیم.
سرمربی صبای قم افزود: در 15 دقیقه اول می توانستیم سه گل بزنیم و این در حالی بود که در نیمه دوم تیم سپاهان بسیار به ما فشار آورد ولی خط دفاع ما به خوبی حملات سپاهان را کنترل کرد.
وی گفت: امروز تماشاگران بسیار خوب از تیم ما حمایت کردند و با پشتیبانی آن ها شاهد بودیم که شوق و شور بیشتری به بازیکنان ما داده شده بود.
سرمربی صبای قم اظهار داشت: اگر هواداران در بازیهای آینده نیز از تیم صبا حمایت کنند یار دوازدهم ما خواهند بود و می توانیم نتیجه خوبی در بازی های خانگی بگیریم.
وی در مورد داوری بازی نیز ابراز داشت: در نیمه اول داور یک بار آوانتاژ به موقع را نداد و بازیکن ما یک موقعیت تک به تک را از دست داد.
وی بیان داشت: فوتبال قم از نظر ساختاری بسیار ضعیف است و باید مسوولان استان در زمینه بهبود ساختارها تلاش کنند.
دایی افزود: باید با برنامه ریزی خوب بتوانیم کاری کنیم که فوتبال قم روزی تیمی مقتدر در لیگ برتر داشته باشد.
دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان از چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود صبای قم پایان یافت