حسین فرکی آدمی نیست که بعد از نخستین شکست فحش بشنود و واکنشی نشان ندهد، همین خلق و خوی سرمربی آرام و مبادی آداب باعث شده تماشاگران تیفوسی سپاهان برای ناسزا گفتن جری شوند و برای اینکه حضور خودشان را به باشگاه و سرمربی موفقش نشان دهند دست به کثیف ترین نوع حملات از روی سکوها بزنند؛ فحاشی.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ فرکی دیشب وقتی بعد از باخت تیم پرستاره اش مقابل صبا کنار نیمکت محترمانه و با روی باز با علی دایی دست داد و به او تبریک گفت، روی پیست قرمز رنگ به سمت ورودی رختکن ها قدم می زد که با اعتراض رخ رد رخ هواداران سپاهان روبرو شد. او که تیمش خیلی زود گل خورده بود و نتوانست از 84 دقیقه فرصت باقیمانده برای جبران استفاده کند، از اواسط نیمه دوم فحاشی هواداران سفر کرده از اصفهان به قم را شنیده بود و با تکرار شدیدتر این مواضع تند سکوها، ناگهان با تکان دادن دست از آنها خداحافظی کرد تا همه مات و مبهوت شوند.

در حالی که خلعتبری و عقیلی به عنوان بزرگترهای تیم علت این فحاشی های گسترده را با دست ها و فریاد از اصفهانی های ورزشگاه یادگار امام (ره) جویا می شدند، حسین آقا کار خودش را می کرد.

دقایقی بعد حسین فرکی با چهره ای برافروخته از اینکه هدف حمله برنامه ریزی شده هواداران تیمش قرار گرفت ، در کنفرانس مطبوعاتی درباره جدایی از این سپاهان صحبت کرد.او در نشست خبری پس از مسابقه گفت: من آمادگی همه‌چیز را دارم ولی چون به باشگاه متعهد هستم، باشگاه تصمیم گیرنده خواهند بود. چیزی که عیان است چه حاجت بیان است. فصل پیش هم همین اتفاقات افتاد اما با نتایجی به دست آوردیم افراد شرمنده شدند ولی آنها امسال هم آمدند ولی انگار هر نتیجه ای بگیریم باز هم کارشان را انجام می دهند. امروز دوباره با یک باخت به ما فحاشی شد و من واقعا از این فرهنگ فوتبال متاسفم.