هنوز لیگ به هفته هفتم نرسیده 5 بازیکن پرسپولیس و استقلال سودای حضور در فوتبال اروپا را دارند!

 

* بهنام برزای

چندی قبل بود که اعلام شد تیم ختافه بهنام برزای را می‌خواهد اما او در استقلال ماند تا تیم امید را هم از دست بدهد! برزای در خط حمله استقلال و در ترافیکی که ایجاد شده باید با امثال سجاد شهباززاده، پروپیچ و محسن کریمی بجنگد که کار ساده‌ای نیست.

 

طبق شنیده‌های ما برزای از این‌که در استقلال مانده ناراحت است چرا که احساس می‌کند موقعیتش را در تیم امید از دست داده است.

 

* محسن کریمی

دیگر بازیکنی که سودای حضور در فوتبال اروپا را دارد، محسن کریمی است. چندی قبل خبر رسید که او از لیگ 2 هلند پیشنهاد دارد.

 

خودش در این خصوص گفت: «اصلا فکرش را هم نمی‌کنم و این روزها فقط درگیر بازی‌های استقلال هستم. هر وقت اتفاقی به صورت جدی رخ داد خودتان متوجه می‌شوید. من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و به آن پای‌بندم.»

 

کریمی همان مهاجمی است که پارسال تقریبا مجانی برای استقلال بازی کرد اما امسال قراردادش 180 میلیون تومان شد. او همان بازیکنی است که شب‌ها در کمپ استقلال می‌خوابد.

 

* سجاد شهباززاده

در جمع آبی‌پوشان، سجاد شهباززاده هم نیم‌نگاهی به حضور در اروپا دارد. جالب این‌که هر 3 نفر (برزای، کریمی، شهباززاده) مهاجم هستند.

 

* پرسپولیسی ها

در پرسپولیس هم‌ 2 بازیکن سودای حضور در اروپا را دارند و حداقل این‌که مدیربرنامه‌هایشان قول‌هایی را به آن‌ها داده‌اند.

 

اولی مهدی طارمی است که قبل از شروع فصل هم صحبت از حضورش در اروپا و کویت بود. نفر دوم هم امید عالیشاه است که در لیست 18 نفره بازی با ملوان به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

 

این 2 نفر انصافا طی یکی، 2 سال اخیر از بهترین‌های پرسپولیس بوده‌اند و برخلاف بسیاری از همبازیانش نمره قبولی می‌گیرند. این‌که‌ آیا مدیربرنامه‌های آن‌ها موفق می‌شوند این 2 نفر را ترانسفر کنند یک بحث است و بحث دیگر این‌که اگر عالیشاه و طارمی بروند مسلما پرسپولیس در فاز هجومی دچار مشکل می‌شود.

 

برانکو به باشگاه گفته من به تمام نفراتم نیاز مبرم دارم. همین حرف را مظلومی به افشارزاده زده چون می‌داند که پیدا کردن جانشین برای بازیکنی چون سجاد شهباززاده خیلی سخت است.

 

شاید اگر برزای برود اتفاق خاصی نیفتد اما در روزهایی که پرویز مظلومی نام آرش برهانی راحتی در لیست 18 نفره قرار نمی‌دهد، سجاد شهباززاده برای او یک نعمت است و پرویز تاکید دارد که او تا پایان فصل در استقلال بماند.