علیرضا منصوریان به حدی از این رفتار دروازه‌بان تیمش شاکی شد که وقتی بعد از پایان بازی به او گفتند بیرانوند پشیمان شده و قهرش را تکذیب کرده، منصوریان کوتاه نیامد و در کنفرانس خبری بیرانوند را شست و در آفتاب پهن کرد!

منصوریان رفتار بیرانوند را غیرحرفه‌ای خواند و اطمینان داد با او برخورد می‌کند. این برخورد کردن یعنی بیرانوند از این به بعد پشت گوش خودش را دید، دروازه‌ نفت را هم می‌بیند! بیرانوند فصل پیش هم چند بازی بیرون نشست اما خیلی زود علی‌منصور او را به چهارچوب برگرداند اما این بار تنبیه دروازه‌بان نفت طولانی‌تر خواهد بود چرا که بیرانوند بعد از دعوت به اردوی تیم ملی، پیامکی برای یکی از اعضای کادر فنی نفت فرستاد و متلک انداخت؛ با وجود تلاش مربی‌تون، به تیم ملی دعوت شدم، بای‌بای!

برابر با شنیده‌های ما، منصوریان تصمیم خودش را گرفت؛ بیرانوند دیگر درون دروازه نفت قرار نمی‌گیرد. شاید بالاترین محبت منصوریان به بیرانوند همین باشد که قبول کند نیم‌فصل از نفت برود وگرنه او باید تا روزی که منصوریان سرمربی نفت هست، سکونشین باشد. 
دیروز یکی از نزدیکان نفت با تأیید این خبر گفت: متأسفانه رفتار بیرانوند خیلی بد بود، هم رفتارش روز بازی با استقلال و هم این پیامکی که برای همکار منصوریان فرستاد!

 

پیامک زشتی که بیرانوند زد 
علیرضا بیرانوند بعد از دعوت شدن به تیم‌ملی، پیامکی به یکی از اعضای کادرفنی زد و برای او نوشت: «با وجود همه تقلایی که مربی‌تون! کرد، من به تیم‌ملی دعوت شدم. بای‌بای!» مشخص نیست بیرانوند در این مدت اخیر چقدر تغییر کرده که این‌گونه رفتار می‌کند. او در بازی با استقلال حرکت زشتی انجام داده و به جای آنکه اشتباهش را بپذیرد، با این پیامک و کارهایی مثل آن، عمق اشتباهش را بیشتر هم می‌کند. کارلوس کروش با دعوت از این بازیکن دچار اشتباهی بزرگ شد.